Förhoppningsvis en bra dag!

Hej bloggen kom hem för en stund sedan från Bup, har gjort sista delen på det där testet. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem ifrån doktorn så att hon och jag kan gå till affären, eftersom jag beställde en nikon digitalkamera (ROSA!) så hon måste följa med för hon har pengarna, (min månadspeng) Så att efter mamma betalat den ska jag få igång kameran, sedan ska jah åka in till stan och träffa Sarah och Sanna. Vi kommer förhoppningsvis ha jätte kul tillsammans! När jag får igång kameran tänker jag ta med den till stan för att fota lite och se om det blir bra bilder! Nu funderar jag på om jag ska ta någonting att äta, vi har ju grobys piroger så ska nog ta och äta en sån!
Skriver mer när jag kommer hem ifrån stan och allt, det vill säga ungefär vid halv elva- elva eller någonting sådant om jag inte glömmer bort! Hah
Jag funderar på att köpa böcker också, dom verkar i alla fall jätte bra.



Vampyrens märke               Utvald                     Svarta ängel                      Jagad

Böckerna är inte så dyra heller, 99:- st.
Så nästa månad tänker jag köpa alla fyra böckerna
Då har jag nått att läsa, även om jag har böcker i min bokhylla som jag inte ens har läst, men dom ska jag påbörja snart när jag läst ut min bok som jag håller på att läsa.  Som heter
"Ett nytt liv på köpet" Författare: Emma granholm, hon har även gjort "Liv & Lovisa" "Simon & Sofie"
 Detta är den boken jag läser just nu, den är ganska bra, mycket handling och så.!
Men nu ska jag gå och äta för jag börjar bli hungrig.
Skriver mer senare idag,
Puss på er alla läsare.
Glöm inte och slänga in en kommentar?


Kommentarer
Sandra

SÅ du gillar att läsa, det visste jag inte!

din blogg är vääldigt fin! (;

2010-06-18 @ 01:31:06
Alex

Boken "Ett nytt liv på köpet" Den boken är sådär, har läst den.

I slutet blir det ganska spännande så att du vet.

2010-06-18 @ 01:32:20
Mikaela

Fin blogg du har!

Gulligt att du är kär.

Är du lesbisk :O

2010-06-18 @ 01:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback