6+7 juni

Hej skriver för att klockan är över tolv så det är två dagar det skiftar mellan, idag har jag inte gjort så mycket alls förutom att suttit vid min laptop hela dan ungefär, ingen har hört av sig till mig om jag vill göra nått. Så jag har vart inne på msn och chatta med två underbara personer som heter Ludde och Shi (Han kallas för de, vill inte säga hans namn)

Den senaste timmen har jag suttit och läst noveller från dikta, av en tjej som heter NeMira på dikta, hon skriver underbara noveller, en novell har jag läst till kapitel 74 tror jag att det är, den heter Blod och is, så jäkla underbar, det handlar om en kille som heter Jesper som känner sig ganska ensam (EMOKID) senare så träffar han en goth kille som heter Elias.
När man sitter och läser novellerna hon har skrivigt kan man inte sluta låta bli att läsa, men om vi säger såhär så gillar jag ju att läsa noveller och även skriva egna fast jag inte är så jätte duktig på det, men försöker i alla fall!


Saknar Egalia lite smått också, men ska dit idag igen, hade sjukt kul sist jag var där, killen med dreads han som kallades för Sten, var rolig. Han kom fram till mig helt random, "Du gillar bananer det sa hon där borta"
Hahah det var jävligt kul när någon random kommer fram och börjar snacka med en, sedan på väg hem så rökte jag med några andra som också skulle hem. Ungefär jämnåldriga, sedan kommer det fram en gubbe. Som va rolig, han frågade om en kille om cigg, han var ockå med på Egalia, kommer inte ihåg vad han heter bara.
Men sen när gubben rökt lite så säger han till en annan kille "Kan du hjälpa mig ned? Du är väl så stark som stålmannen?"
Då började vi och skratta, det var askul.
På tunnelbanan satt vi och snacka om att jag hade sett en misshandel på tunnelbanan, och så sedan berättade en av killarna nått om att ingen i hans skola vågar röra hans tjej efter någonting, kommer inte ihåg vad riktigt. Sedan skulle jag av i Slussen, och sa hejdå till de. Men innan jag stack till Egalia hade jag vart med Stina o tränat, så var inte så jätte fräch om vi säger så, ville gärna ta en dusch, men hade inga kläder med mig, finns dusch på Egalia som tur är om man vill duscha där!

Nu tänker jag ta och sova, ska upp till skolan imorgon, annars kommer jag inte att orka om jag sitter här för länge, klockan är ju trotts allt ett på natten, sen ska jag till bup imorn och göra visktest (Ett test så jag vet vart jag ligger kunskapsmässigt i skolan) Ingen vet hur eller vart jag ligger till så måste göras. Två och en halvtimma imorn och sedan nästa vecka, kul och sitta där utan att kunna vara på datorn eller smsa. Hahah ja jag är väldigt beroende av min mobil och även datorn, om man inte har nått att göra så varför inte?
Men nu MÅSTE JA SLUTA!
Ni får en bild på mig hur ja ser ut idag!



Godnatt på er :))
puss  på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback