00:30

Förlåt för att jag itne har bloggat på två dagar nu, men har vart lite upptagen, eller bara helt glömt bort det.
Men i Måndags så var jag med Kerstin Emelie & Mikkan, vi gick och kollade på Sex and the city 2.
Förstår inte varför folk säger att den är tråkig & dålig, den är ju både rolig och bra!
Men just nu vill jag bara se Eclipse, den kom ju ut idag, men jag Maria & Sarah ska förmodligen se den i veckan om det inte är fullbokat och allt, tror nog att det kommer vara det, men man vet ju aldrig, kan finnas platser!
Det hoppas jag på i alla fall.
..
Igår så var jag med Sarah i stan, vi hade urkul! Det var en finsk man som kom fram till oss och börja snacka med oss, eller det var såhär att jag frågade honom om cigg, sedan började han snacka. Han var rolig men PERVERS!
Han frågade mig om jag var singel, jag var tvungen att säga att jag var tillsammans med Sarah och att jag var lesbisk för att han inte skulle hålla på, men sen så sa han ba "Men vi kan ha trekant"  Både jag och Sarah kollade på varandra med en allvarlig min och sedan skrattade. Sen så sa han att han var "Europas största breakdansare" Haha inte alls, han gjorde typ vågen med armarna eller nått. Fågeln såg det ut som, haha folk glodde på oss bara för att vi snacka med honom. Fast jag tjatade as mycket på Sarah att vi skulle gå ifrån honom, för han va jävligt pervers och irriterande. Vi väntade på Maria för att hon skulle komma, men hon kom aldrig så jag och Sarah hade i alla fall kul.
...
Idag.
Jag var vaken hela natten, blev väldigt trött så när klockan var fem över halv elva på morgonen (11:35) Gick jag och la mig och sov, vaknade halv tre ungefär...
Gick och handlade ägg och chocklad.
Jag gjorde ugnspankaka. Inte mamma jag!
Jag ville göra maten idag, sen efter de åkte jag in till stan.
Idag var jag i stan igen med både Maria och Sarah, vi var mest runt plattan om vi säger så, vi kom inte på vad vi skulle göra så vi satt och pratade lite och så, senare så tog Sarah upp sin systemkamera och vi fotade oss hela tiden, haha det blev minst 100 bilder eller fler.
Men bilderna blev mer Epic fail, men roliga så det blev "Uppläggning på bilddagboken" .
Vet inte om hon kommer lägga upp bilderna på oss, får kolla det senare, orkar inte göra det just nu.
Juste, en kille kom fram till Sarah och bara "Du, ring min kompis, han som sitter där, han gav dig sitt nummer förut!"
Sarah:"Va? Ne jag har inte det?" (Chockad min)
Haha, vi har haft jätte kul!

BFF MARIA SARAH & ANGE :)
Nu ska jag glo på lite film, vet inte vilken men någon blir det!
Ha det så bra! (:
Peace and Love!:*


Kommentarer
Anonym

Hah, du verkade ha kul med domdär Maria & Sarah.

Kul att du har roligt! De har du aldrig nämn förut va jag vet, är de nya vänner elleer???

2010-07-03 @ 13:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback