Vill till grönan!

Hej alla läsare!
Jag kan inte sova, eller jag har inte prövat, förmodligen skulle jag somna, men ska sova strax.
Jag är sjukt sugen på att gå på grönan igen, har vart där en gång i år, och det ska bli fler, det måste jag i alla fall!
Det är ju asroligt att vara på grönan och så.

Ehm jo juste, jag funderar på att jag ska köpa en mobil ifrån blocket, och Hello kitty skor, verkar väldigt bra, men jag måste veta va det är för skick, men vad jag läste så var den ny. Dock så var de på engelska så jag översatte vissa grejer! :)



Visst ser Mobilen och skorna awezume ut? :)
Mobilen kostar
599:-
och skorna 299:-
men mobilen behöver jag mest! :D
Så måste se hur den ser ut och så.
OM den ser bra ut så köper jag den självklart :D
men nu tänker jag gå upp och dricka lite vatten, är sjukt turstig.
SÅ nu får ni läsare ha det så bra!
kommentera lite vah? Sluta vara så tråkiga och inte kommentera :D
bits ju inte ??

Peace and love


Kommentarer
Natassa

Snygg mobilen va =)

2010-07-11 @ 22:30:51 | http://thesoundofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback