Varmt oh en tjatig mor,

Varmt varmt varmt, seriöst, äntligen värme, men vafan inte så jävla varmt ska det väl inte vara. Men SMHI sa i April att de kunde säga redan då att det skulle bli mellan tjugofem till trettio grader i juli, och vad är det nu? Varmt nästan trettio grader. Skönt är det i alla fall! Jag ska bada idag i gues, väntar bara tills att Jannika ska vakna. Måste ta och kolla min mobil för hon kan ju ha smsat mig.
Och det första morsan gör när hon kommer hem så ska hon dampa..
"Angelica om du inte lyssnar på vad jag säger så tar jag ut datorn där ifrån"
Man bah vah ? Jag har inte ens gjort nått, eller du har inte sagt nått vafan shit ta de lugn!

Blir så jävla irriterad att morsan alltid ska tjata så fort hon kommer hem.
Hon kan väl ta de lugnt minst tio tjugo minuter innan hon börjar hålla på.
Sen så får ja sitta vid min dator hur mycket jag vill, för det är faktist MIN! Så hon kan inte bestämma ett skit om min dator.
Gah jag blir fett irriterad på morsan.
Haha vad gör inte morsor utan att tjata igentligen?
...
Nu ska jag typ ta o äta om det går, sedan måste jag fixa mig, för jag ska dra och bada!
Så ska sätta på mig badkläder

Så ni får ha det så bra så länge. Och föressten visste inte att du läste min blogg catto XD
Haha kevin sare till mig xD
..
Mamma till kevin "Snorunge!"
Kevin till mamma "inte mitt fel att du inte stoppade p-piller i näsan!"
Hahah!

Nu får ni ha det så bra för jag ska fixa mig i ordning just nu!
Blir bombaderad med sms haha.

11 Dagar kvar till Emocore träffen!

Skriver mer senare om jag orkar och inte glömmer!
Peace and love ppl!



Kommentarer
Cat

nej, det är inte så att jag läser din blogg på ec helatiden eller bevakar den.

Jag läste dock din blogg när Kerstin och mikka och emelie nämnde det dära om att jag och jonas skulle tatuera dig, därför jag läste din då.

Och nu är det här första gången jag är inne på DENHÄR bloggen.



over n out.

2010-07-25 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback