Vaknade för en stund sedan

Hejsan alla läsare, just nu sitter jag i sängen, det har jag gjort ett bra tag nu. Sen jag vaknade och jag vaknade kvart över ett.
Men nu ska jag gå upp och fixa mig i ordning och äta lite frukost, och plocka upp på mitt golv, jag lyckas alltid stöka till. När jag var på Rånö hade pappa tydligen städat. Men nu är det stökigt igen! Haha vad snällt va?  Nej men jag ska städa när jag väl orkar.
Juste igår så  Såg jag en Sonic Syndicate & All time low poster, ni vet dom som sitter på väggar och så i stan, dom tog jag! Elak jag är! Haha nejdå, men jag vill ju ha dom, eftersom dom är bra och ska sätta upp dom i mitt rum, ska bara byta ut mina posters som jag har på väggen, eller någonting. Antagligen tar jag ned alllt och fixar om det så som jag vill ha det. För det är bara onödigt att sätta upp dom över andra posters right.
Juste jag gjorde ett iq-test, haha lyckat alltså! Det tydde på att jag hade 75 iq. Men dock så förstod jag inte så mycket, så jag tryckte bara på nått, om jag skulle tänkt skulle tiden gått ut eftesom man hade tio minuter på sig på 24 stycken olika mönster eller vad det nu var.
..
Jag är lite irriterad just nu, eftersom mammas o pappas kompisar Ari & Laila kommer hit igen! Dom var f*n här
förra veckan o veckan därpå. Så j*vla irriterande, Laila skriker när hon pratar, så därför tänker jag dra till stan!
Jag tänker inte komma hem förän dom dragit!
Jag orkar verkligen inte med dom, sedan så tror laila att jag gillar henne, men jag avskyr henne som pesten!
Haha! :)
Men nu tänker jag ta och gå upp och äta lite frukost och gå in i duschen och dra till stan eller nått.
Imorgon blir det Ec-träff för mig! :) Kommer träffa massor av kompisar. Och även folk som jag inte känner, det kommer ju vara minst 300 personer , men på sidan står det att det ät 540 personer, men jag tror inte precis alla kommer komma dit.
Menmen.
Skriver nog mer senare när jag kommer hem eller nått! :)
Peace And love!




Kommentarer
chaiimphoemphon

sv: naw, tack! :D

2010-07-23 @ 15:49:34 | http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Milly

Tack detsamma!

du var ju jätte fin! :) kram

2010-07-23 @ 16:39:50 | http://jennikaliljedahl.blogg.se/
E

Hej. Tack för din kommentar på min blogg. Jag tror att hjälpa andra är också ett sätt att hjälpa sig själv. Men man kan också behöva hjälp utifrån, finns det någon annan som hjälper dig? som du kan prata med när du mår dåligt? Jag finns också här om du vill prata. Skriver till min mailadress.

Ta hand om dig.

2010-07-23 @ 19:00:28 | http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback