Juli 24, 2010

Ett inlägg som jag skrev igår men datorn dog precis så lägger in det nu istället!

Hejsan alla läsare. Kom precis hem från Ec-träffen, eller vad man ska säga, blöt var det i alla fall.
Jag åkte in mot stan vid tolv. Så det var inte så jätte mycket folk vid ett halvtvå, dock så kom knappast hälften. Det var ungefär 130 personer eller nått.
Jag träffade Lina, Sara, Lina, Jessica, Kim, Albin, alex, Eijla, Saga, Camilo, Jim Constance, Felicia, Frida, Alex, Pingu, Teddy. Och sen kommer jag inte ihåg fler just nu, det står still om vi säger så men jag hade i alla fall kul!
Tävlingarna var roliga. Jag kom tvåa på första tävlingen
Det var en tävling som hette
The Cinnamon Challenge
Sen kom Chubby bunny tävlingen
och sedan snyggast hår

Nu vill ni nog veta vad de är för tävlingar
The Cinnamon Challenge: Äta en hel sked kanel utan att hosta eller spotta ut det.
Chubby Bunny: Stoppa in marsmallows i munnen och säga Chubby bunny (Utan att tugga på dom)
Snyggast hår: Den som har snyggast hår, man får rösta på den som har snyggast hår


Nu kanske ni vill veta hur det gick för mig i tävlingarna.
Den första tävlingen gick utmärkt! En kille trodde aldrig att jag skulle klara det, dock så var det många som spottade ut kanelen på första, men jag klarade det, så jag fick göra det en gång till. 
Jag klarade nästan tre skedar. Det var en kille som bara "Du är tjej du kommer spy direkt!" Hahah vilket jag nästa gjorde, men jag fortsatte med kanelen. Ville inte förlora haha!
Om vi tar det snabbt så säger jag såhär, jag kom tvåa av 16 personer! 
Jag klarade nästan tre skedar. Det var en kille som bara "Du är tjej du kommer spy direkt!" Hahah vilket jag nästa gjorde, men jag fortsatte med kanelen
Woho!

Chubby bunny tävlingen, var jag först ut, jag började med en marsmallow och sa Chubby bunny, jag fick ihop till elva stycken, sedan gick det inte mer. Det var en kille som heter Erik som vann denna tävling, han fick ihop 17 stycken i munnen. Och kunde säga Chubby bunny!

Snyggast hår, var det en tjej som vann det på, dock så vet jag inte vad hon heter. Men hon vann på snyggast hår! :)
Senare så smsade jag Sara och frågade vart hon var, då var hon där nere där vi var först, jag gick ned dit, sedan skulle vi möta Lina så vi åkte tillbaka till stan (Ec-träffen var i tanto) Så jag Sara och Jim åkte till stan för att möta Lina och Viking, (Linas kille) Vi gick till donken sen när vi var framme för vi skulle äta lite innan donken stängde.
Sedan blev klockan runt halv tio, så Sara och Lina åkte hem, jag med, Jim vet jag inte vad han gjorde, antagligen drog på någon fest. På tunnelbanan satt jag och Lina och bara kollade på Sara. Jag och Lina " Men Sara! Vad tänkte du med?!"
Haha det var lite roligt.
Sen hon bara "Men jag vet inte"
Gulligt som fan alltså!
Sedan när var framme vid Slussen för att byta till Norsborg tåget så sa jag hejdå till Sara och Lina!
Jag träffade JaZiii vid tunnelbanan, så vi stod i regnet och pratade lite, och när jag kom hem var jag helt dygnsur (Stavning?)

Roligt har jag i alla fall haft!

Peace and Love!



Kommentarer
MJuffmjuf

Regnet förstörde hela Emocore träffen ju!

2010-07-25 @ 17:12:51
alva

Sv. tack så mkt! Fin blogg själv! <3

2010-07-25 @ 17:44:36 | http://onlyaalva.blogg.se/
♥ Babypink ♥

SVAR:



Tack så mycket

2010-07-25 @ 18:01:59 | http://jennysmodemix.se
sara

haha dagen var bäst<3

fast ah heh, det blev ju lite knas där i slutet u know :$ men det va ju lite små gulligt, ah



2010-07-25 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback