Tanto med Jazi


Hej alla läsare, förlåt för att jag inte har bloggat,
Ni får en bild på mig för jag e snäll!

 Men igår (Torsdag)
 Så  Var jag med Jannika i tanto med hennes på g, eller vad vi nu ska säga,  igentligen skulle vi till rålism för Jannikas på g skulle spela med sitt band, de är ett reagge band, kommer inte ihåg vad dem heter nu  bara för det, men men.
Det var faktist kul, det var varmt och soligt också, har fotat en del, och även filmat, men ville inte filma dom eftersom de kanske inte ville att jag skulle filma de, så jag lade ned kameran i gräset och lät de filmas lite medans de spelade Spansk musik eller vad man ska säga, jätte trevligt! Bilerna och en eller två videos kommer snart, måste lägga in alla bilder som jag inte lagt in, en den egobilder, och sedan några bilder på brorsonen Marcus, innan musikvideon kommer in måste jag bara lägga in bilden på Marcus, alltså så otroligt gullig! Han kastar någonting, tror de är ett underlägg till glas och får typ lite damp! Sjukt gulligt!
..


Marcus marcus marcus, världens underbaraste och gulligaste barn!

Lägger upp bilder och allt senare, eftersom just nu är allt så jäkla segt, så kommer ingen vart!
Så det blir imorn!
Denna dag har vart awesume (Fredag) skriver om den imorgon och lägger upp bilder :D


Peace and Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback