Sommar och sol,

Hej alla läsare! Jag måste bara berätta en sak, jag badade för första gången i år! Jag badade med JaZiii, men jag var med henne och Sarah! Sedan nessas kompis Emma som hon hette, det var ganska så roligt, sedan kom Marcus, en kille som JaZiii träffat i tanto. Hahah Sarah's min när han tog av sig sina solglasögon, haha den minen glömmer jag verkligen inte, det var så otroligt kul. Men problemet var att jag skrattade inte, för då skulle dom andra bara (Öhm vad skrattar hon åt?) Så jag lät bli, men fnissade lite åt Sarah.
Sedan blev hon bombaderad av lite kärleks sms av en hemlig person!
Hah dock så vet jag vem det är! Men nämner inget namn!
...
Jag tänker gå in och duscha nu, eftersom jag har badat i det där äckliga vattnet, så jag skriver mer imorgon när jag vaknar eller så, innan våra bästa år blir det nog, eller efteråt.
Hm, vet inte än,  men som sagt vi får se!
Ha det så bra!
Peace and Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback