Skhlm med mamma <3


Hej alla läsare, kom precis hem från Skärholmen med mamma, vi har haft det trvligt, jag bjöd på mat, Sushi åt vi, sedan så gick vi till Gina, jag köpte ett asgulligt linne, som det är cupcakes på. De står "Muffins are just ugly cupcakes" Sjukt fin är den, jag tänker inte ta bild på mig o mitt linne, för det gör ju typ alla andra oh jag tänker inte härma de med det, så någon dag kanske ni ser mig med mitt lunne på mig ;) Dock är de gult, menmen,
Nu har jag knappt några pengar kvar, har fått 1200 kr denna månad fast jag skulle fått 800 kr. Men mina föräldrar är snälla nu, så ja :)
Älskar dom!
Nu sitter jag och bloggar, vet inte vad jag ska göra nu, antagligen ta och läsa någonting eller fixa lite i mitt rum, det kommer jag på senare.
Jag vet vad jag ska göra, jag ska sjunga karaoke på karaokeparty.com! Det är otroligt kul att sjunga, dock så måste man vara medlem, och premium för att sjunga alla låtar, vissa låtar kan man sjunga om man inte har premium. Men jag är premium där i två månader sedan går den ut, eller om det är en månad, kommer inte ihåg riktigt, men ja.
Just nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer, så jag skriver väl lite senare eller nått.

Peace and Love!
<3



Kommentarer
Jessi

Fin blogg! Du borde spendera lite mer tid med din mamma tycker jag, hon är viktigare än allt annat!

2010-07-26 @ 01:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback