Sjuk!

Jag är sjuk, jätte kul verkligen, nu när det är sommar också, förlåt om jag inte bloggat så mycket, har vart ute i det fina vädret! :) Även om jag vart lite sjuk då, men nu e det värre! *SUCK*
Jag hatar att vara sjuk på sommaren, okej vem gör inte det igentligen??

Finns nog ingen som gillar att vara sjuk, det är kul när det är skola! Haha..
Ligger i sängen och svettas ihjäl! Gah, jabg gillar inte att vara sjuk, men det är kul att lyssna på musik. Det är det väl alltid? :)

Dagens låt - Lady gaga - Boysboysboys ..
Den är sjukt bra :D


Kommentarer
Linnea Lindell

hej kusin!

Vill du ha en ny design av mej??

pussisar Linnea <3 ^^

2010-07-05 @ 19:15:32 | http://butterflyfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback