Sjuk

Hejsan alla läsare, jag har blivigt sjuk, jag har sjukt ont i halsen, kan knappt svälja, orkar inte ens prata med någon säger bara "mmh" Det är sjukt jobbigt, har druckigt tio koppar te redan, men ingenting hjälper!
Jag orkar inte vara sjuk, det är fan sommar ju! Nu när det fina vädret kommer också!
suck!
Just nu sitter jag och kollar på teve i vardagsrummet eftersom jag orkar inte ligga i sängen. Hoppas jag blir bättre tills på lördag, ska till JaZiii då, hon fyller 18 och kommer ha fest, så jag måste bli frisk tills dess!
Skriver nog mer lite senare.

Kommentarer
pimpXprincess

Svar: Tack så mycket :) Ena hunden är dock min kompis.

Följ mig med bloglovin?



Kram

2010-07-27 @ 15:57:33 | http://pimpxprincess.blogg.se/
Anonym

Hej sötnos.=)

Det är såhär att jag behöver all hjälp jag kan få då jag ska till Elite models på tisdag. :o Läs min blogg för att förstå, och snälla om du vet något så svara på mina frågor.. :)

2010-07-27 @ 16:08:21 | http://elgra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback