PRIDE IN MY <33

Hejsan! Imorgon är det pride ung på kulthurhuset (Lava) I sthlm
 Jag funderar på att dra dit imorgon, eller funderar och funderar, jag måste dit imorgon, det är där jag tillhör! Eftersom jag är ju bisexuell, och det är jag sjukt stolt över, och jag skiter i om folk inte gillar det. Jag är den jag är och den personen kommer jag alltid att vara, Angelica Svensson som är BISEXUELL, acceptera det eller inte, jag brur mig inte. Men en sak tänker jag säga nu, jag hatar homofober, dom borde fan inte finnas! :)

Alltså det fins ingen gud som kan bestämma om det ska vara man och kvinna! Idag är det så att det är
Man&Man
Kvinna&Kvinna. Thats it, det kommer vara så år över, ingen kan ändra på folks beslut som de själv gillar. Som jag till exempel, ingen skulle kunna ändra på att jag inte kommer vara bisexuell.
Eftersom jag är det beslutet jag har valt har jag valt och kommer stå fast vid, och ingenting jag kommer att ångra eftersom jag är STOLT över det! Även om vad folk säger om det, så skiter jag i dom. Jag är den jag är! :)
..
Jag älskar pride-festivaler, det är så gulligt och vackert tycker jag, när jag ser homos på stan eller bara någonstans så kollar jag och sedan blir det ett "Naaaw vad söta ! "
Det är inte äckligt att se killar stå och hångla, eller två tjejer, det är kärlek det med!
Ingen kommer kunna ändra på att det finns Hbtq personer idag. Det är NORMALT idag!


Angelica Loves PRIDE FOREVER! :DD




Kommentarer
clara

sv: åh tack detsamma :)



du var också söt:)

2010-07-26 @ 20:56:22 | http://nordinclara.blogg.se/
Anonym

Håller med dig! Det är underbart att se killar och tjejer stå och hångla med varandra! :)

2010-07-26 @ 21:04:32
Anonym

Jag ska också på pride! Vi kanske ses, eller nått, man får väl hoppas men det kmr vara mkt folk så vem vet liksom?

2010-07-26 @ 21:05:25
| L I N K T E R | Linne <3

Håller med dej kusin :)

Fint skrivet <33



/ kramar Linnea

2010-08-06 @ 16:24:04 | http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback