Homosexuallitet!

Homosexuallitet, jag tycker det är sjukt starkt av att det finns både pojkar och flickor som är väldigt unga som har kommit fram till att dom är just gay, det finns vissa som inte ens vågar berätta någonting för att de kommer tro att kompisarna kommer se ner på den som är just gay, men i dagen samhälle så är det inte så, det är sjukt vanligt att det är Hbtq band oss nu i världen, och jag tycker att det är bra att det finns också, utan att det inte fanns skulle väl det bli så otroligt konstigt och inte så roligt, utan alla pridefestivaler och allt.

Jag älskar pride! Jag funderar själv på att jag ska vara med! Men inte helt säker. Men klart jag kommer gå på paraden, men dock kostar det femhundra för mig nu att köpa biljett, men det är det värt tycker jag!

Jag såg en killes blogg och han heter Anton Kouba, som är femton år och lever stolt öppet homosexuell! Det är så det ska vara tycker jag, idag så vet man själv vad man gillar, även om ens föräldrar säger att man inte vet än för än man vart med en partner, men man känner det själv i sin kropp och i själen, inte så som föräldrarna uttrycker sig på. Det är så vad jag tycker i alla fall.

Jag hatar när folk alltid ska hålla på och driva och säga "Jävla bög" Tänk om en bög skulle gå förbi precis när den personen säger det och blir jätte ledsen, jag tycker det är fel ordval när man ska skoja med sina kompisar. Man kan välja nått annat ord istället för just det.
Och sen alla homofober, jag fattar inte vad dom har för problem med oss som inte gillar samma kön och så, det är normalt idag och jag tycker att dom borde acceptera det, snart så kommer det finnas fler som är Bisexuella eller homosexuella än hetrosexuella människor, eller vem vet, men det kan ju bli så, man vet ju aldrig.
Men om det skulle bli så, så skulle det vara helt perfekt! (Enligt mig dåra)
Kärlek som kärlek liksom.

Som vissa säger "Gud har skapat människorna för att det ska va pojke & flicka"
Men nu tänker jag säga såhär
FUCK GUD! Det finns ingen gud, det är bara en tro, det var bara ave Maria som var otrogen och sa att det var en gåva från gud, och sen dess hon sa det har det vart en tro..
SHiESSE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback