Home now.

Hejsan alla läsare, kom hem för fyrtio minuter sedan, jag harr haft en rolig dag på stan idag!
På vägen till stan så satte sig två killar vid mig, och när den ene killen skulle fota sin kompis så börja jag fnissa, och då han som fotade bara "Tjejen skrattar åt dig" Sen den andra bara "Tycker du jag är rolig" Jag svarade knappt, tyckte det var fett pinsamt, sen han som fotade sin kompis började filma, eller innan han började han bara"Kan ja få ta bild på er två?" Jag ba "Neeh"  * Gömmer mig i koftan med luvan över ansiktet * Haha det var roligt, dock så kommer jag inte ihåg vad snubben hette på Face, det var nått enkelt, men så enkelt att min hjärta cpar upp sig, haha lyckat alltså! Sen när han filma jag bara "Seriöst!" Haha han trodde säket att jag var värsta fjortisen, haha jag brukar ju knappt säga seriöst längre, blir dock bara ibland...
Sen när jag kom till stan så såg jag Jennifer, från igår! Jag bara vänta lite de e ju hon från igår! Hon som ritat så jätte fint!

Kommer lite bilder från dagen! :)




Ena bilder är det Kim, sen är de jag och Jag o Jennifer <3
Orkar inte lägga upp alla bilder, men men.
Nu ska jag i alla fall sova

Godnatt folket!







Kommentarer
Anonym

Gud vad söta ni är!

Du och Jennifer!

2010-07-30 @ 15:15:23
Kim

men omg kolla på mig :O



/Kim

2010-07-30 @ 15:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback