Hemma!

Hej, alla läsare, det blev inte som jag hade tänkt mig, åkte hem tidigare, just nu är jag hemma. Kom hem halv elva. Mamma mötte upp mig vid tunnelbanan, jag orkade inte vara där på Rånö eftersom det  var skog, spindlar dass och sjukt tråkig. Fanns inte så mycket att göra, sedan så hade jag hemlängtan, saknade min kära mor! Men har fotat lite och så. Bilderna blev sjukt fina, lägger upp de imorgon för just nu orkar jag inte lägga in alla bilder.
Jag kommer göra stort copyright på bilderna eftersom det är JAG som har tagit bilderna och jag vill inte att folk ska ta mina fina bilder, tänker till och med skicka in bilden till nått fotogrejs, eftersom bilden blev typ proffsig. Inte för att skryta eller nått. Men som sagt ni kommer få se bilderna imorgon :)


Jag och Sarah har badat, jag sjönk nästan, för det var blålera så jag ville inte bada så mycket för det var äckligt och mycket alger och tång! Asäckligt.
Men det som var bäst var att Sarah sa att det jobbade en snygg kille inne på resturangen, och när jag såg honom, blev jag fast med blicken. Han var sjukt söt alltså, men säkert tjugo eller nått.
Så jag skippade det.
Haha.
Men nu tänker jag ta och sova eftersom jag är sjukt trött, och har ont i huvudet.
Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, men det kommer jag nog på!
Juste! Sist jag var i stan så köpte jag Snabba Cash boken! Och jag har påbörjat på den, har inte hunnit läst så mycket men ska ta och läsa när jag har tid!


Peace and Love!!

...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback