En rolig dag på stan!

Hej alla läsare, idag har jag vart i stan och träffade Sara och Lina, vi har haft jätte trevligt idag, först så satte vi oss vid trappan, men sedan så såg jag att min kompis Anton var där, så vi gick dit och pratade med honom, i en halvtimma kanske, sedan så skulle han hem p.g.a. en sak dock så vet jag inte varför men någonting var det i alla fall. Efter en stund så ser jag han att en annan killkompis som heter Camilo kommer mot oss, och han hälsar på Sara och Lina, dom tycker att Camilo är rolig, idag så var han faktist rolig, haha. Jag har filmat lite eftersom jag tycker att det behövs lite till min blogg. 
Senare så ville Camilo att vi skulle dra till tanto, vi drog dit, jag träffar min kompis Lotta, och ser neon, och farsan (En gubbe som är asschyst!) Neons kompis snackade om någon gratis reagge konsert vid skanstullbron (Trädgården) som började klockan nio, vi stack dit, han frågade några andra om dom ville följa med, och de ville folk, vi var ungefär tolv personer som gick mot skanstullsbron, det tog ungefär tjugo minuter att gå.
Det var sjukt skönt att gå dit. Camilo var tvungen att åka hem eftersom hans mor ringde och sa att han skulle åka hem, men han frågade mig om han fick sova hos mig, men jag tvekade liiite! Men han e ju halft gay, så tror inte att det skulle gjort nått, men jag vet inte, inte just nu. Mamma kanse inte vill det.
Aja till det andra nu.
Vi alla tolv personer gick mot skanstullsbron, när vi väl kommer fram så ser vi två vakter som står och vaktar, och sedan så hör jag att de säger att det är tjugoett årsgräns, vi alla suckade och bara, har vi gått hit i onödan?! Men jag tycker inte att det var i onödan, alla fick lite motion i alla fall.
Sedan så stack tre personer, och vi gick mot skanstulls McDonalds, vi gick igenom ett stängsel och hoppade ned på det där avstängda spåret och gick över, när vi väl kommer över så måste vi gå lite till till ett annat stängsel, och hoppa över det, och det gjode vi ju, men inte svårt alls, blev lite varmt och svettigt, men det gör inget. Sedan så gick vi till McDonalds eftersom Lotta ville dit, medans vi var på väg dit så ser jag en All time low affish som sitter fast med tejp på en tegelvägg eller vad det nu var. Jag drog självklart loss den och tog bort all tejp och vek ihop den och lade ned den i min ryggsäck. Så nu har jag den!
Anyway, vi var på McDonalds, jag frågade om jag kunde få ett glas vatten och det fick jag, det behövdes verkligen, hade knappt druckit nått på hela dagen.
..
Just nu håller jag på att laddar upp en rolig video på Camilo. Men det går ganska segt, så lägger in den när den är klar! :)
Som sagt jag har haft en rolig dag idag! Verkligen kul!
..
Peace and love


Kommentarer
elle

ja, håller med totalt:D!

2010-07-23 @ 13:00:53 | http://ellehansen.blogg.se/
elle

ja, håller med totalt:D!

2010-07-23 @ 13:01:20 | http://ellehansen.blogg.se/
elle

ja, håller med totalt:D!

2010-07-23 @ 13:01:22 | http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback