borde packa

Hej alla läsare, jag orkade inte blogga igår om dagen som var på stan, men igår så var jag med JaZiii en stund, dock så började det och regna! Sjukt irriterande när det regnar.
Menmen, Sarah sov över hos mig igår till idag.
Jag borde packa och städa mitt rum egentligen, men e typ för lat, men det är ett måste göra jobb, eftersom jag och Sarah ska åka till utö till fredag, men ni behöver inte oroa er, jag kommer självklart ha med mig min dator, så jag kan blogga dock så vet jag inte hur många inlägg jag kommer göra, det får ju ju se då! :)
Men nu ska jag bädda både min säng och Kevins säng, jag sov i Kevins rum för Sarah sov i mitt rum.
Så jag kanske skriver lite mer senare.

Puss!


Kommentarer
Anonym

det är jättefint på Utö!

2010-07-18 @ 16:06:09
Sarah

Men Angelica! Sluta vara på datan o städa !

2010-07-18 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback