Bio med mamma och pappa!

Hejsan alla läsare! Kom precis hem, har vart på bio med mamma och pappa, sist jag var på bio med dom var nio eller tio år sedan, vi hade i alla fall trevligt tillsammans. Vi kollade på Beck - Levande Begravd, den var bra, men mamma var lite rädd så jag höll henne i handen, sedan när hon ryckte till drog hon upp armen så högt att jag gjorde illa mig, så jag sa rakt ut "Ska du bryta armen av mig eller!?" Sedan så började vi och skrattade vi åt det eftersom det var så kul att mamma hoppade till så j*vla mycket.

Efter filmen så gick vi och åt på en thai resturang. Vi tog fyra små rätter. Gott var det!

Sedan stack vi hem! Så nu sitter jag och bloggar i min säng! Har ingen aning om vad jag ska göra nu, men någonting kommer jag på, förmodligen så ska jag städa mitt stökiga rum som jag alltid lyckas hålla stökigt.

Haha, men städa måste jag f*n göra!

Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback