Bio med Jaziii :D

Hejsan alla läsare, det blev inte så tråkig dag som sagt, träffade JaZiii och vi drog och kollade på bio, vi åkte till Heron City sen när vi kom dit så kom jag på att biobiljetterna (checkarna) låg i mina andra byxor, vi gick mot mig, bad mamma ringa mig och möta oss halvägs med dom, så när vi fick dom så gick vi sjukt stressade mot Heron ingen. Dock så tjatade JaZiii på mig att jag skulle skynda, vafan jag svettades som en j*vla gris! När vi kom fram så var de västa köbildingen! *suck*
JaZi glodde på mig hela tiden och pekade på mitt huvud, dock fattade jag va hon menade, att jag svettades så att de syntes att det rann om mig! Gah! Sedan så såg jag en sjukt söt kille i ledet bakom mig, jag tänkte bara oh my god! Men jag struntade i det eftersom jag hade bion att tänka på.
Vi såg Letters to Juliet, Filmen var bra, förutom att Jaz bara "ÅH JAG ÄLSKAR DENHÄR LÅTEN!" SKIT högt. ALltså alla där inne typ hörde. Det vat Romeo and Juliet låten med Taylior Swift.
Den är bra!
Nu funderar jag på att sova. Eftersom jag vill inte ligga och sova hela dagen, sen så har jag ont i mitt huvud så jag borde inte sitta framför datorn då heller.
Det kommer komma upp bilder imorgon från Dagen och bilder från Ec-träffen också.
Så håll utkik!


Peace and Love


Kommentarer
ssteph

sv : tack så mycket ! din va fin den med (:

2010-07-26 @ 01:28:29 | http://aabstrakt.blogg.se/
Anne

SV: Tack så mycket :) din blogg är oxå fin ^^ och söt :) Och 15 år är du med, jösses, det var inte igår man själv var 15 ^^ njut av tillvaron och njut av att va i din ålder :)

Anonym

tack detsamma! :)

2010-07-26 @ 13:06:54 | http://ddamnyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback