27 Juli 2010

Hejsan alla läsare, vaknade inte för så länge sedan kanske tjugo minuter sedan, tyvärr så han jag inte skriva igår, kom hem halv ett ungefär. Tunnelbanan hade fastnat i liljeholmen så jag gick av och orkade inte vänta så alla andra gick också av när jag gick av, haha lyckat alltså.
Men sedan åkte den med "Ej i trafik" Så jag fick vänta tio minuter på nästa, så när jag kom hem gick jag in i min brors rum och kollade en liten stund på teve och sedan spelade Guitar Hero eftesom jag orkade inte vara i mitt rum. Inte för att jag vet varför menmen. Sedan blev klockan halv tre så jag gick och la mig.

Pride ung från igår, det ska jag berätta för er, det var inte så speciellt, det var en tjej i trettioårsåldern som spelade och sjöng i en halvtimma ungefär. Om vi säger såhär så är jag betydligt bättre än henne på att sjunga! Haha
Sedan så gick jag för jag orkade inte vara där så jag gick till glashuset och träffade på några kompisar, så jag var med dom en stund, sedan när min andra kompis kom så skulle hon på toa så på vägen tillbaka så träffade jag på Linnea, Amanda och Ullrika :) Kul att träffa er igen!
Sedan började klockan rulla sig mot halv tolv så jag gick till tunnelbanan med Emma och Emelie.


Peace and Love!







Kommentarer
Zoofie

Tack så mycket :)

Ja visst gör de! Jag känner hela bandet och de är totalt uderbara människor också :)

kolla gärna backstage bilderna längre bak :)

2010-07-28 @ 16:47:45 | http://zoofie.devote.se
amanda

sv; tack du :) dsm :)

2010-07-28 @ 17:17:18 | http://bajsigtgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback