Skolinlägg

Hej Bloggen! Sitter i skolan just nu, ungefär för en timme sedan satt jag framför datorn i min lya hemma..
Jag har en jädrans tur imogon! Enligt schemat börjar jag 8:10 och slutar 16:10. Jag kommer fan komma hem klockan fem på tisdagarna! Suck! Men tur! Imogron börjar jag 9:00 och slutar 14:00 tror jag det var ;)
Just nu vill jag vara hemma och glo på teve, helst så vill jag kolla på Days of our lives,
det är så jätte spännande där just nu!
Juste! Har ni märkt min nya header ?
Gillar den, men jag vill ha en finare, men kan inte göra det.
Suger på sånt sagt säga.
Använder liksom 3 olika program typ.
Picasa 3 och Photoscape sedan brukar jag använda Picnic
Nu ska jag börja snart igen. Men ni får ha det så bra!
/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback