Ny dag nytt inlägg

Hej Bloggen! Ny dag och nya timmar, minuter och så vidare.
Jag saknar alla tider när jag träffade Johan! Sist jag såg honom var 6 September,det är 4 månader sedane eller mer. Snart et halvår, och den tolfte är de en månad sedan jag träffade Nicklas Hocker för första gången, fan att jag inte kan träffa dom bara sådär vart jag vill.
Jag saknar dom otroligt M-Y-C-K-E-T!
Snart är det tokio hotel konsert också, det är ju 53 dagar kvar!
Jag saknar även mina underbara vännner!
Jag tänkte göra en video, men jag säger inte när, jag tänker lägga upp den på bloggen när den är uppladdad på youtube, om den blir accepterad, man kan ju inte lägga in någonting som inte går eller hur ?
Haha. Sen ska jag köpa en Tokio Hote biljett till Sötingen Lydia! :)
Även om jag inte får mwihi. <3

/ Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback