Hatar skolan

Jag hatar skolan! Jag vill inte gå till skolan längre, jag vantrivs i skolan, speciellt i klassen, jag har ungefär 70-80% Frånvaro i skolan, men det skiter jag i. Jag vill inte sitta och göra illa mig hela tiden bara för att jag mår dåligt, jag har inte skrivigt det förr, men känner för att skriva detta nu.
Min lärare skriker på mig för ingen helst anledning, jag hatar det!
Jag hatar henne!


Jag förstår inte vad folk har för problem med mig, vad det är för fel på mig?.  Jag förstår inte varför just allting ska hända mig hela tiden, vad har jag gjort för fel för att förtjänna detta ? Jag kommer aldrig kunna få vara glad, jag kan inte ens skratta riktigt längre, måste alltid fejka mina leenden, dom ända gånerna när jag är lycklig för stunden, det är när jag ser Nicklas , Johan eller någon annan av idolerana..
Jag förstår igenting längre,
jag känner mig så jävla värdelös och svag, jag orkar fan inte.


//Angeliicahh


Kommentarer
Anonym

vfr inte ÄNDRA på sig om man inte trivs md sej sj.

2010-02-11 @ 15:36:51
Angelica

för att jag inte får byta skola -.-

2010-02-11 @ 16:21:14 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback