Fortfarande sjuk

Hej Bloggen! Är fortfarande sjuk, och det är irriterande och ha halsfluss, sen så ska det snöa så jäkla mycket också!
Jag hatar snö! Kan den inte försvinna snart ?
Jag kan inte sjunga heller eftersom jag är sjuk, mnen jag måste öva för att sjunga för jag ska på talang audision 6 Februari. Då måste jag valt låt vilken och träna på den.
Sen är de bara och inte vara nervös för det förstår min röst när jag sjunger. Eller som sagt det låter skit..
Nu måste jag sluta, för våra bästa år har redan börjat!
Men ni får ha de så bra, glöm inte och komentera ;D




Kommentarer
Meems

Åh stackare! Hoppas du mår bättre snart, saknar dig <3

2010-01-29 @ 10:16:59
Emma

Gud vad fin blogg du har Angelica!

Fan va tråkigt att du är sjuk!

Krya på dig kusin <3

2010-01-29 @ 10:18:02
F A M O U S | Linnea

synd att du är sjuk kusin , jag ska också på audition på talang 2010 ses då kanske puss , linnea kusin

2010-02-05 @ 14:50:34 | http://linnealindell.blogg.se/
S''

Hahaha fin design, är du duktig på att fixa bloggar :P?

Mmmhm.. typiskt blir alltid små sjuk när det är vinter >.<

2010-02-28 @ 14:04:04 | http://ringklockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback