Dreamhack o anndra goa grejjer :D

Hej bloggen! Har inte skrivit på länge nu tycker jag,
jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort i veckan!
I lördags så ringde jag Mikkan ungefär vid halv fem fem, eller vad klockan nu var, jag väckte visst henne, men jag skulle ju sova hos henne, så varför inte ?
Sedan gick jag till henne efter jag hade ätit mat.
Sedan så hade vi jätte kul och så. Mikkan fixade en blogg också.
Aborted.blogg.se heter hon :)
Hon höll mig vaken hela natten, jag somnade klockan halv åtta på morgonen och vaknade tolv ungefär.
När ja kom hem för att äta efter jag hade ätit mat somnade jag i soffan, pappa kastade en kudde på mitt fejs och jag vaknade och bara " Vafan gör du?!" Hah
sen gick jag coh la mig.
Idag har jag träffat Stina och var på Stockholmsmässan i älvsjö
vi gick dikrekt till den lilla Dreamhacken som fanns där, jag försökte starta Conter strike men det gick inte xD
fattade inte hur man gjorde och jag va för blyg att fråga någon. Men men kul var de, sedan fick jag massage!
Fast det var en man och han hade typ stånd ? :O
SKIT EUW!

/Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback