BIODAG!

Hej Bloggen! Idag har jag inte gjort så mycket idag. Har varit hemma från skolan idag, hade mensvärk.
Senare så kolla jag på filmen AVATAR på bio. Jag säger bara en sak! Kärlek. Filmen är så jävla bra! Bästa filmen jag sett! Hoppas de kommer fler avatar filmer. Den var 2 timmar och 40 minuter tror jag. Men skitsamma den var bäst! Bättre än TWILIGHT
Till er som inte har sett filmen, jag säger bara det. Kolla på den! Jag trodde den skulle vara asdålig, men jag haade verkligen fel. Jag älskar filmen!



//Angelica

Kommentarer
Astrid

Har inte sett den, tror också den ska suga åsnekuk men alla säger den e bra så ja kanske ska kolla ändå:P Jag vet inte vi får väl se ^^

2010-01-13 @ 15:11:56 | http://strawberrees.blogg.se/
lydia

angelica, jag har bestämt mig och du får INTE, ABSOLUTE INTE köpa en th biljett till mig. Jag förbjuder dig att göra det, okej? Jag vill förtjäna den själv. Få den själv, inte att någon köper och skickar den. ALDRIG I LIVET. Okej, LOVA att du inte köper någon. Snälla. Det är jättesnällt, men jag säger nej. NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ,NEJ. jag vill inte. jag vill inte.

Tack gumman, jag uppskattar det verkligen, men nej. Svaret är nej. <33333

2010-01-13 @ 18:32:26 | http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback