22A januari! & Fredag

Hej Bloggen! Idag har jag varit i skolan, jag slutar 12:10 idag, men orkar inte äta, så jag åkte till Nathalie, min brors ex tjej. Hon är som en syster för mig! Jag hade väligt trevligt med Nathalie, vi pratade massor och somnade i hennes soffa i 40 minuter, haha snacka om att vara trötta.
Men men, skönt att fick sova lite i alla fall.
Sen sminkade Nathalie mig!
Det blev skitfint tycker jag, tyvärr tog jag inte bild för jag orkade inte. Men men.
Let's dance idag också.
jag kom hem ungefär klockan tio igår, det tog en timma att åka där ifrån, men de är lugnt det var skönt och bara sitta att lyssna på musik påvägen hem!


Kommentarer
Emma

Gud va kul!

2010-01-29 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback