22 Februari.

Hej Bloggen. Idag har det vart jävligt mycket caos i traffiken! Suck fick stå och vänta på bussen i 30 minuter, snacka om kallt. Även om jag hade mycket kläder på mig. Folk trodde de kunde klämma sig in i bussen fast det var proppfullt. Så som det brukar se ut i stans bussar.
Jag råkade visst säga någonting högt så folk blev sura. Men jag bryr mig inte direkt. Vem förstår inte det att man inte går in i en buss som e smock full?
Jag väntade tills tredjebussen kom där var de mycket plats till och med.
Så folk kunde ta det...
...
Jag har haft en bra dag typ. Förutom att jag har så ont i halsen. I morse innan jag skulle dra började jag och gråta för det gjorde så ont, så just nu sitter jag och dricker min 10de kopp te med honung och knapprar i mig halstabletter..
Just nu sitter jag och tänker på att det är tio dagar kvar till Tokio Hotel konserten.
Jag längtar som in i helvette..
Jag saknar er. Ni vet vilka ni är, jag nämner nog massor av namn nu, men så får de bli!

De jag saknar är:
Angelica R, Alexandra, Alexandra C, Astrid, Amira, Anna,Cathy, Eijla, Ella, Emme, Fanny, Hedda, Ina, Izzy, Julia, Lina Linnea, Linnea F, Mariana, Millan, Saga, Sara, Sanna

Som sagt massor av namn..
Jag saknar er <3




//Angelica Svensson

Kommentarer
ina

<3

2010-02-22 @ 20:16:07 | http://ssbsw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback