lite om nrj :D

Hejsan alla läsare, har inte hunnit skrivigt från igår eftersom jag var på Nrj! Det var faktist jätteroligt, har också fått min dator tillbaka (Äntligen)! Men nu måste jag typ lägga in alla bilder och allt från min kamera i denna dator också, min dator har vart ganska så seg idag så har inte kunnat bloggat tidigare än nu, fick defragmentera den och fixa massor av uppdateringar, så nu går det någorlunda fort.
Skriver nog imorgon om Nrj, eftersom mina batterier i kameran är slut så jag kan inte lägga in bilderna, sedan så har vi inga batterier hemma! Lite irriterande.
Tänkte ge svar till er "Tokio Hotel tjejerna"

Svar: Jag har slutat i Grindtorpskolan, och tänker aldrig börja där igen, tyvärr tjejer, men det jag inte gillade med skolan var att jag knappt fattade när lärarna förklarade saker och sedan så var mina lärare störda. Speciellt Maria.. Men jag saknar er faktist, det var roligt att sitta och snacka om Tokio Hotel, och om att det var någon av er som tyckte synd om George och Gustav för typ inga ville ha dom. Haha Finns folk som älskar dom också, jag känner vissa personer som gör det dock.. Men så om ni nu läser detta så vet ni nu att jag har slutat i Grindtorp, men någon dag så kommer jag nog och hälsar på, innan ni har höstlov eller någonting, eftersom det är en annan komun så har vi nog tidigare än er. :)
...

En kort uppfattning om nrj.
Träffade Anastasia & Sarah, vi drog till slussen för att ta båten till grönan kom dit ungefär 18.45
Det började, vi hoppade lite osv. :)
Mer imorn!
(Det som var bäst)
Rasmus Seebach
Taio Cruz
Kärlek! <3


 


Peace and Love Ppl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback