Bilder från ung08!

Hejsan alla läsare! Jag kom på att jag har glömt och ladda upp bilderna från ung08 och så, så tänker ladda upp några bilder! Vissa är innan vi kom dit, men det är i alla fall bilder från samma dag så varför inte ? :)
Det kommer en video också!
Ni som var där har förmodligen sett oss där, inte helt säkert men kan ha hänt!
Obs! Lite random bilder som e lite roliga o.s.v.


En gullig Get som heter Lina!thomas, Andreas o hubbe
Josefine <3Jossan <3Andreas o Hubbe


Innan vi drog till kungsträdgården





........




I kungsan :D



Jag & Sara :)





Laddade upp fel video, men men, den andra kommer nog upp någon gång:)

Ehm, ja den dagen var jätterolig säger jag bara! Ett minne som jag lugnt kommer komma ihåg!
Som sagt, lite random bilder och så, men vi hade asroligt!

12/08.2010!


Peace and Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback