Stalker, creapy shit

Känns som om jag har en stalker nu, creapy! Någon random person addade mig på msn för några mintuer sedan, han bara "hej"
Jag ba "Hej," Vem är du?
Han skriver nått om att han läst min blogg och att han gissade på att jag hade samma msn som mitt bloggnamn, vilket jag har! Hehe
Men creapy, han började fråga saker om snyggingen från min msn (Jonas heter han)
när jag skrev Alltså stalker :O som status så loggade han ut skrev typ ska sova nu nattinatti..
CREAPY AS HELL!
Men What ever, Kissie och Kenza och dom har nog massor av stalkers, får väl ta och vänja mig vid detta och så.
Tur att jag inte skrivigt mitt mobilnummer här i bloggen! Haha
Men nu tänker jag återgå till att läsa, orkade inte kolla på New moon idag.
Så jag läser en underbar novell istället!


Peace and Love! <3♥




Kommentarer
johanna

sv; tack detsamma! :)

2010-08-31 @ 16:18:09 | http://johaannax.blogg.se/
kajsa

hahahahah xD

fail

2010-08-31 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback