Sorry.. Gah irriterad.

Hejsan alla läsare, tyvärr så har jag inte kunnat blogga eftersom mamma tog min dator för att jag inte städat mitt rum. Men jag har haft en rolig vecka! Även med allt regn och allt! ;)
Ehm, just nu funderar jag på att kolla lite på teve eftersom inget finns att göra, får inte åka någonstans på hela veckan för jag kom  hem kvart över fyra imorse..
Haha, vem har koll på tiden när man har roligt egentligen? Aja.
Hur har din helg vart? Bra/Dåligt?
Blir så jäva irriterad på papap ibland, så j*vla irriterande, han verkar knappt fatta vad jag har gått igenom och allt. Den som verkligen förstår är mamma, han förstår ingenting, han fanns inte ens där för mig, han reagerade inte ens, som om jag inte existerade..
Är det så jag ska känna om min pappa, att jag inte existerar i hans värld?
Ibland så önskar jag att jag hade en annan pappa. Eller ibland och ibland det gör jag förgämnan.
En bättre pappa än honom, hade vart perfekt.
Det ända som existerar i hans värld är pengar pengar pengar..
Blir jämt sur om vi handlar för nått. Så jävla snål som han är.
Jag har bara fått  350 kr av honom på ett halvår.
Jag får jämt min månadspeng av mamma, mamma är inte ens snål.
Bara för att pappa är så sjuk i huvudet så vill inga av min mors släkt komma hit, för dom vet hur han är mot oss.
Han gör skillnad på mig oh min bror. Stor skillnad! Seriöst vafan är det för jävla stil?
JAAG HATAR HONOM! :)


Peace and Love






Kommentarer
Ida

Shit, som mina föräldrar då... Jag fick inte pengar sen typ mars för mamma hittade saker hemma hos mig som min "kompis" snattat....... Och dom trodde inte på att det var hennes... :'/ Jag fick på semestern iallafall, wich is good. Så, suck. Lifes fucked up!

Hang in there, bara! <3

2010-08-02 @ 02:40:37 | http://makeupgangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback