Grönan igår!

Hejsan alla läsare, är sjukt seg idag, vaknade typ vid fyra någonting, haha lyckat alltså?.
Igår så var jag på grönan, jag hade jättekul! Det som mest var roligt var att jag skulle åka INSANE, så sätter sig en kille breve som e jättegullig! Och när jag skriker som fan så hör jag hur han skrattar åt mig, så jävla pinsamt det var! Senare så skulle vi typ gå till spökhuset och en död kille kommer ut (Som spöke lr va det nu är) och ja bara "RAARRW!" Senare så ser jag hur Therese springer upp för trappan, jag bara "Varför springer du som om du sett ett spöke?" Sen så känner jag hur någon knackar på min axel, trodde det var Linda först (Thereses kusin) vänder mig om och ser han som jag skrek "RAARRW" till. Och självklart så var jag inte beredd på att han skulle stå där, så jag skriker så mycket att han fick ont i örat, och bara "Ta det lite lugnt va?" Sen jag bara "BU!" Hahah så jävla kul! Han va ungefär i 20 årsåldern eller någonting. ROLIGT!
Orkar inte skriva mer om allt på grönan, åkte ganska mycket!
Juste Lindas kille frågade om de kunde spela "Skaka rumpa" Med Sean banan på pop-expressen och det gjorde dom! HALLELUJA! HAHA
Nej men jag blev happyfejs.

Peace and Love People

Kommentarer
Netty♥

sv' tack tack :D

2010-08-29 @ 18:12:30 | http://www.nettys.se
Lina

Fett awesume!

2010-08-30 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback