Dear John, :D


Hejsan alla läsare! Har precis kollar på Dear John, så underbar film, bra hanlding och allt, för er som inte har sett den  borde se den! Jag gillar den ganska mycket, men jag gillar The last song bättre, dock är killen i filmen snygg ;) Grr alltså! Haha jag tycker många är snygga, men liksom om man tycker någon är snygg så tycker man, man kan liksom inte ändra på det direkt.

Men nu tänker jag kolla på new moon! har inte sett den på länge! Så nu tänker jag se den och njuta av att se Taylors kropp! :P








Kommentarer
madde

sv: haha tack du. Men det känns en aning överdrivet i mina ögon(A) Egentligen, är den enda skillnaden headern... Tycker inte den är speciellt fin men hah



Åh, det är en mycket bra film!♥

2010-08-30 @ 21:21:06 | http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Jenny

Tack så mycket, din blogg var fin den med :)

2010-08-30 @ 21:34:03 | http://skiiiiitungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback