Äntligen!

Hejsan alla läsare, förlåt för jag inte har bloggat på fem dagar, det är såhär att jag har inte haft min dator, eftersom mamma tog den förut, men nu har jag fått tillbaka den! Äntligen! Men just nu så måste jag fixa till i mitt rum och allt sånt. Om jag nu ska ha datan. Mamma: "Jag tog fram datorn på ett vilkor att du ska fixa ditt rum"
Haha! Men okej jag ska fixa det, jag har saknat och blogga som f*n Jag har vart i stan ungefär hela veckan, och Angelica är kär. Dock tänker jag inte skriva någonting om det eftersom jag inte vill. Men om ni har frågor så får nu jättegärna fråga såklart! 
I lördags var jag i stan när der regnade, ville gå på Sonisphere men blev inget, satt i stan med kompisar och bara satt och gjorde ingenting eftersom det regnade så otroligt mycket, senare så åkte jag hem till min bror och sov över där! Har saknat dom. Sen så träffade jag Marcus också min älskade brorson! Han är världens gulligaste barn!
Men han slår sin käre faster, vilket som är roligt, han gillar att slå mig haha, sjukt gullig är han!
Men nej nu måste jag fixa mitt rum så min mor inte blir sur.
Måste fixa en ny mobil också, min 3 kanpp fungerar inte! >:
Jag får damp, och jag smsar ju NÄSTAN hela tiden, så det blir svårt. Så den sextonde så blir de shopping och jag vet inte vad, den sextonde så kommer det en överaskning också. Jag ska göra en sak, men det tänker jag inte säga haha!

Psst!
Min kompis smugglade in mig en stund på Sonisphere för hennes mamma jobbar där, har dock inga bilder!



Men nu ska jag fixa lite i mitt rum, så jag skriver nog lite senare!
Puss på er!


Peace and Love


Kommentarer
cajsa

sv; tack så jätte mke :))detsamma.

japp hon är i den ålderns nånstans, vet inte riktigt, men ungefär 12 år. Ja hon är verkligen duktig!

2010-08-09 @ 15:07:46 | http://cajsamattlin.blogg.se/
Emma

Frågestund på bloggen :D<3

2010-08-09 @ 18:05:37 | http://ttypbadhairday.blogg.se/
Chawo

Taack så mkt och jag tycker din också är det ^^,<33

2010-08-09 @ 21:55:17 | http://chawo.blogg.se/
Nicole

Ska du på TH träffen på Söndag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback