Angelica diggar!

Hejsan alla läsare! Tänker skriva lite saker som jag diggar och inte diggar! Såå
Angelica Diggar!
Taio cruz
Yolanda Be cool & Dcup [We dont speak americano]
Svart läppstift!
Stromae (Dock så hatade jag han men whatever, ung 08's fel, xD)
HARDSTYLE
Asking alexandria
Britney Spears fantasy parfym <3


Angelica. Så inte okej!
Dryga fittor,
jobbiga sms (Onödiga som tex, Ok. Eller a. Onödigt sms!)
Mobilen som ringer mitt i natten på DOLT NUMMER!

Mika
Folk som går in i ens väska! [VERKLIGEN INTE OKEJ]
städa mitt rum.. haha
....

Ja här fick ni lite som jag gillar oh inte gillar, ska dra till stan snart, ska bara städa mitt rum snabbt, Sarah har kommit hem från kroatien också! Jag har saknat henne som f*n!
Solen tittar fram ser jag! Men dock så kommer det nog regna men whaterver.
Haha jag har visst blivigt besatt av att skriva "Whatever" Skriver det till och med i mina sms nu och (:>>>> =>>>)
Smart va? Nejmen jag gillar mina gulliga smajlisar på mobilen. Dock så måste jag köpa en ny mobil, men ah.
Har inte fått min dator fortfarande, så funderar på att jag ska lägga in bilderna från digitalkameran i stora datorn, men det får jag göra sen, orkar inte göra det just nu!
Men nu så ska jag dra skriver nog lite senare, om jag orkar eller hinner!

Peace and Love!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback