19 Augusti

Hejsan alla läsare! Har inte bloggat jag vet, men jag har haft det lite mycket runt omkring mig och så, dock så är det inget som är negativt om vi säger så, dagen för mig idag har verkligen vart en underbar dag!
Träffade en kille, ja va ska man säga, vi är bra komisar just nu! Han är verkligen superdupergullig! Dessutom så känner han min kusin med. Vilket sammanträffande va?
..
Träffade honom i stan, vi har pratat och haft kul, senare när klockan drog iväg till fyra så träffade jag min kontaktperson Stina som jag inte sett på minst två månader, vi tog en fika uppe på kulturhuset och pratade och så, hon tycker att jag är mycket mer possitivare och mer frammåt, att jag mer tänker som en vuxen eller något liknande, dock vilket jag nästan gör, jag tänker ju på vad jag vill plugga på i gymnasiet och att jag uttrycker mig mer i vuxen form. Enligt henne dåra, vilket kanske stämmer.
Efter jag var med Stina så träffade jag Jonas, som han heter! (Han som känner min kusin) Vi hade verkligen roligt tillsammans, sedan börja han typ nafsa mig i nacken, så jag har typ ett sugmärke som det nu ser ut som. Hahah gulligt!
Köpte lite saker idag, köpte blekningsmedel på PunktShop, som jag använt, men dock inte fungerade! Så just nu är jag ganska så sur, för den kostade 69:- imorgon ska jag gå dit och klaga och säga att den inte fungerade! Så just nu undrar jag ifall jag får nått nytt, eller pengarna tillbaka eller köpa nått som kostar 69 kronor, vem vet?

Träffade Nawie på vägen hem när jag hade gått av tunnelbanan också. Så jag pratade lite med henne, när hon såg mig. Hennes ansiktsuttryck såg så roligt ut eftersom hon kollade på min hals och bara "Har du skaffat en kille Angelica!?" Haha det var kul:)

Men nu funderar jag på att ta och sova!
 GODNATT FOLKET! <3


Peace and Love




Kommentarer
Bombshell in a Nutshell

svar: Tack så mycket! :D

2010-08-20 @ 21:37:20 | http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback