Sitter hemma nu.

Hej bloggen! Kon hem för en stund sen. Har fixat lite saker här hemma.
Som sagt idag har jag vart i skolan, hade No prov idag. Det gick hyfsat bra, vad jag tycker. Men sen får vi se vad jag får för det jag skrev.


Hur mår jag idag?
Jo, jag tror att jag mår hyfsat bra, fast jag är ganska trött av mig.
Men men det går nog över senare.

Vad ska jag göra idag?
Hm, jag har ingen aning, väntar och ser till mina kompisar kommer hem så ska jag prata med dom och se om vi ska göra nått! Eller så går jag bara ut och tar en långpromenad om jag har tråkigt!


Dagens grejer som jag ska göra innan mamma och pappa kommer hem

1. Bädda min säng
2: Städa mitt rum.
3 Göra ren kattlådan.
...

Ska nog börja med att Bädda min säng. Så ska gå och fixa mina små grejer som jag ska göra innan mamma och pappa kommer hem så att de inte tror att jag bara tänker på mig själv hela tiden.


Puss!


Kommentarer
Anonym

Fin blogg du har :D

2010-04-01 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback