Yo KnuckelHeads!

Knuckelheads here i come...!
Tja! jag kommer inte alls på vad ja ska skriva men det kommer snart antiagligen.
Komplicerad dag eller vad man ska säga, eller det är det väl varje dag..
ANYWAY!
Jag var med Mikka och tjejerna idag! Det var kul, sov över hos mikka också, the tvinns to :D
Haha Smsen från todd mikka fick va OMG! Vafan skrivr han !?
Hahhha jag dog av garv, typ klockan tolv ringde någon till kärrans mobil, typ EUROCOP!?
MAN BA WTF!
hur fan har EUROCOP fått KÄRRANS NUMMER!? Hah han tyckte vi var tråkig eftersom innan mannen la på så sa han "Jag har inte tid med det här" Hah alltså det var skrämmande verkligen, vi had så jävla kul mikkan pratade med honom från Eurocop xD
Haha fett roligt det var.
Jag kommer liksom inte på va ja ska skriva xD
Skriver mer imorn!

20 DAGAR KVAR KNUCKELHEADS TILL BRING ME THE HORIZON THATS GONNA RUELS THE WORLD! ;D
<3



// ANGELIICAHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback