Tack!

Tack för alla som bryr sig, det betyder <3
Varför måste allting bli komplicerat hela tiden ?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, men det ordnar nog sig, Alex kommer i alla fall till sthlm på höstlovet som fick mig att bli glad :)
Alexandra syster, hon är underbar hon gör allt för att ja ska kunna må bra. Jag älskar dig Alex <3
Tack för att du alltid finns här för mig, det betyder mycket, och alla andra också självklart :D
Jag kan inte glömma mina änglar..

Dom som betyder mest kommer alltid att stå på listan de kommer alltid att vara der bästa som finns <3

Alexandra
Sandra
Linnea
Sanna
Sofie
Johanna
Julia
Zara
Elvira
Ella
Alina
Mariana


Kommentarer
D E L L A

sv; hehe, nej :)

mja, tror inte det va, tackar ;*

2009-09-25 @ 18:56:53 | http://dellas.blogg.se/
Johanna

vet nt om det nu e mig du menar, tror nog det e nån annan;) men oavsätt vem du menar så betyder Du iaf för MIG

2009-10-10 @ 16:32:53 | http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback