saknad... & Angelicas Hiss & Diss

Nytt inlägg då! (:
Gud vad jag saknar min f.d bästa vän, det går inte att må så bra utan henne.!
Jag kommer alltid att älska henne även om hon inte vill ha mig i sitt liv.
Det är så svårt och inte tänka på henne, jag tänker hela tiden på allt kul vi gjorde och allt.
Jag saknar det verkligen..
Jag vet inte vad ja ska skriva men aja..



Dagens Diss
 
Snyggast;
Personerna som komenterar ens bilder hela tiden med Har du cam? Vill du ha tjäna pengar osv osv,
Man är liksom ingen Hora!?
Och att det är äckel & kåt saker där inne, dom skriver bara utan att kolla på pressen att man inte vill att över 17 åringar ska skriva. -.- De gör dom ändå!
USCH!


Juste!
Tokio Hotel kommer ju till sverige nu på Tisdag! Vill just DU vinna en träff med dom ?
tävla då på denna sida
http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx

© Angeliicahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback