Rest in peace baby

Hejhej, detta är ett inlägg om King of pop

Att se, läsa och höra att du är borta förevigt,  Det går inte att förstå du var bäst, din musik var bäst, jag kan inte förstå hur någon kunde döda dig sådär, du betydde otroligt mycket för mig, men jag sa inget att jag älskade dig, Michael Jackson, du betyder otroligt mycket, din musik, din röst fick mig att rysa, jag har alltid velat gått på dina konserter, men var tvungen och vänta tills du skulle kommit till Sverige, nu kommer jag aldrig få se dig.
Din musik kommer alltid att finnas i mitt hjärta. You are not alone, the world support you Michael, so many fans that feels so sick because you're dead.
I can't belivet self. I'll cry for you.
I love you.
Rest in Peace Michael jackson
*1958 - 2009+
25 juni-  29 Augusti
<3
I love you King Of pop

Rest in peace baby


Kommentarer
Anonym

28 augusti - 25 juni

ska det vara.

du kan ju fan inte vara ett riktigt fan om du inte ens vet när han föddes. damn turd

2009-09-02 @ 22:50:46
Angelica

jag kanske skrev fel!?

Och du behöver inte påpeka det jag märkte det men jag orkadeinte ändra!

2009-09-12 @ 15:07:36 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback