Idol nörden!

Tjabba! Dagens ämne som jag tänkte skriva om idag är IDOL!
Jag är alltså en Idol nörd kan man säga, eller ah jag är en idolnörd! Jag har följt idol sen det började 2004 när Daniel lindström vann & Darin kom på andra plats, haha självklart gillade jag Darin då (A) HAHA!
Men Idol är ju otroligt bra program, jag kan liskom se hur svår det igentligen är att bli känd, man måste ha det som krävs, det gäller inte bara ha en bra sångröst, man måste även kunna vissa toner för att de ska gå och inte vara för nervös och sånt. Ja jag har förstått det och jag vet att det är folk som åker ut för att dom är för nervösa och klarar inte den pressen, det är ju att dom måste lära sig en text utan till på några timmar, jag kan lära mig en text snabbt, men det beror på vilken det kan vara.
Anyway! Sen Johan Palm var med i Idol kommer ingen då menar jag INGEN kunna vara bättre än honom, han är bäst och det kommer han alltid och vara i mitt hjärta, det ahr gått ett år sedan jag såg johan på idol, det var underbart när han kom in och bara: Jag ska vara så pass tråkig att jag ska sjunga samma låt som mitt sistachansen uppklipp. The werve - Drugs don't work!
All this talk i getting no one .... Osv! Gah jag blir så galen när jag hör Johan, Johan har förvandlat mig till JAGVETINTEVAD!?..
Okej jag fattar! Det är för mycket Johan i bloggen jagv et att ni tycket det haha! Men vad ska man göra åt saken när man e Johan fan!? :D
haha..<3
ANYWAY x2
Vafan Felix fick inte åka ut ju!! (Felix som var med på Mix megapols Artistjakt på grönan)
Han var ju så otorligt bra Felix Marguiles! Men jag har 3 Favoriter just nu de e Nicklas Hocker,Mariette hansson, Erik grönwall.. Men vänta lite Vafan Erik Grönwall e ju Nanne Grönwalls son! :D
HAHAH DÅ KOM MAN PÅ DE MED =D
okej ja orkar inte skriva mer :O
får damp av sms
haha

IDOL LOVER FOR LAJF! NI SER MIG 2011 ;)

//Angeliicahh

Kommentarer
poochie

Låten går "All this talk of getting OLD" och det är the Verve, inte werve.

2009-09-25 @ 22:39:24
angelica

men Vafan får man inte skrìva fel lr?

2009-09-26 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback