FFFF = FYFAN FÖR FALSKA

De jag ska skria om idag är FAKLSKHET! Tja, just nu är jag skit irriterad och sur för en sak, fick nämligen reda på att mina "Vänner" Har snackat skitm om mig bakom ryggen, vafan har jag gjort dom ? Jag har väl fan inge gjort någonting, jag blir så jävla irriterad att folk ska gå och snacka skit bakom min rygg hela tiden.
Som tex mitt sms" A det kanske vi gör men vi har anledningar till det, du är så jävla irriterade och jobbig"
Vafan !? Bara för man kanske är lite jobbig och skojar ibland betyder fan itne et att man ska gå och snacka skit bakom min rygg, kom fram och säg det rat ut istället. Jag hatar folk som snackar skit.
Alla som snackar skit kan dra åt helvette för jag vill inte ha ngåonting med er och göra, fattar ni inte att jag mår dåligt, alltså inte på grund av er eller nåt, jag bryr mig inte...
AJa nu kanske det kommer nått som var för ett eller två år sedan. Jag struntar fullkomligt i om jag är svag, jag kommer alltid att vara det, även om jag inte sa till när folk höll på med mig och mobbade mig, jag s a aldrig någonting jag satt bara tyst. Då föll jag ned så långt ned man kunde komma, sedan efter det stack vännerna som jag trodde jag kunde lita på. Me jag har kämpat och kämpat mer än fukking 6 år snart, jag orkar inte, jag faller bara ändå ned igen, jag har alltid bara velat gett upp allt, och bara försvinna förevigt, men jag kämpade och kämpade, för 2 år sedan när jag mådde som sämst fick jag det lite bättre hjälp av en vän som bettyde jätte mycket för mig, hon hjälpte mig även om hon kanske inte kunde alltid, men hon fanns alltid där, men idag ser hon mig bara som en dimma, bryr sig inte ens hur jag mår eller någonting, jag saknar henne, och det gör ont att sakna henne så mycket som jag gör, jag orkar inte gråta varje natt bara för jag blir påminnd om allting, det jag har skrivigt är inte allt. Någondag kanske jag skriver det..
Varför kan ingen gilla mig för den jag är ? Seriöst vad har jag gjort? Är det något fel med mig eller på nått sätt..
Jah tror att jag e psykisk sjuk lr nått.




//ANGELIICAHH

Kommentarer
Ella

Fan va taskigt de va att de snackade skit om dig D: En sak du sa veta är att jag gillar dig iaf! :) <3

2009-09-23 @ 17:17:37
angelica

Jo jag vet att de är taskigt,





Tack ella :D

2009-09-23 @ 18:12:18
Anonym

Vem är det som snackar skit om dig ?

<3 Taskigt isåfall >:

2009-09-23 @ 23:09:55
ella

vsg angelica :D

2009-09-24 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback