Bring me the Horizon & Th..

Tja! Jag e hemma idag! Azum! Jag har Studiedag, och jag e genomförkyld, det är inte azum!.
Jag längtar som fan till Bring Me the horizon så jag kan träffa Oliver, matt matt Curtis & Lee ;p
Bring me the horizon konserten kommer äga verkligen!
25 dagar kvar till det är konsert! Så jävla bra ju!
och det är bara 10 dagar kvar tills Humanoid kommer ut! JAG MÅSTE KÖPA DEN!
MÅSTE MÅSTE ;D
Just nu sitter jag och knarkar Evanecence - Falling.. Den är så jävla bra!

Humör just nu: Trött, arg och depp..
Jag e arg för att min "Kompis" Emelie lånade min mobil och nu vill hon inte ge tillbaka den, jag har försökt med så mycket, men när jag får pengar på¨luren ska jag ta och ringa henne och säga att jag ska ha tillbaka den..
Eftersom det hon gör e STÖLD! Jag blir så fukking irriterad.. Det var liksom inte min mobil, jag fick låna den av mamma. Så man kan säga att det är morsans mobil.

Jag e depp för att jag saknar min f.d vän, som jag fortfarande inte har glömt och kommer aldrig att glömma henne heller, men mina känslor jag hade (jag var kär i henne) har försvunnit, jag saknar henne så otroligr mycket, ja vet inte vad jag ska göra, alla säger glöm henne bara. Men jag kan INTE! Det går inte, jag kan inte bara glömma henne sådär, det är inte så lätt heller..

Måste dra nu innan mamma och pappa kommer hem och ser att jag inte har städat mitt rum och att jag sitter vid datorn, då kommer dom lakka.. -.-
Idag ska jag hämta min mobil på Lagningen. Jag har saknat den!
Lämnade in den i torsdags.

Pusshej.
// Angeliicahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback