19 September

Jag tänkte tillgängna inlägget till min brorson Marcus.
|
v
marcus
Nu är han 5 månader och 2 dagar..
Jag har lärt mig så mycket undertiden, Marcus har förändrat mitt liv, han gör mig glad varje gång jag ser honom, jag måste vara en förebild för honom genom att inte skada mig själv, men jag vet inte,men jag måste för jag sksa vara en bra förebild för dig, du betyder så otroligt mycket, jag ska lära dig saker du ska och inte göra som till exempel inte börja umgås med fel umgänge osv..
Marcus du är den finaste människan på denna jord, du är gulligste ungen <3
Jag älskar dig Marcus Boppen Svensson<3



Kommentarer
D E L L A

Du har väl sett johan många gånger? O:

Lyllos, har bara sett han en gång ><

aw, hur länge haru lyssnat på de?

2009-09-19 @ 20:54:58 | http://dellas.blogg.se/
D E L L A

sv; hihi johan verkar härlig :)

Åh tack :)

2009-09-20 @ 22:02:50 | http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback