Tisdag

Tja jag har astråkigt och är hemma idag, orsaken varför vet jag inte hahah! Men jag har i alla fall tråkigt. Så 
jag sitter och kollar på skor på skopungten hittat skit snygga stövlar som jag vill ha! ja tänkte köpa dom!


Hög Stövel från Skopunkten.com

Kolla på dom hur snygga dom är!

Jag gillar även domhär! ;D
Pumps från Skopunkten.com

De var dom skorna jag gillar från skopungten! (:


Nu kommer det lite grejer från hottopic =D
Hoppas de finns fina grejer, måste in och kolla först haha!..
Jorå det hittar man! Massor av snygga grejer :3
Assöta skor! :D



Snygga visst (:


Jävlar va mycket twilight grejer ja hittade!
Denna is love giefme


OMG JAG MÅSTE HA DOM HÄR!

NEVER SHOUT NEVER <3


T-SHIRTEN IS LOVE! ;D <3

Bless the fal tröja omg! Jag älskar blessthefall <3 dom är så jävla bra! Jag har gilla dom i 3 år :D.
Det var nog allt ;D
Pussar


// Angeliicahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback