Saker ni inte visste om mig

Tja det här kommer bli en lista som ni inte visste om mig, haha ja snodde en från sannasöt <3 ♥

1. Tre ord varför du sist spydde?
Jag hade migrän,jag får väldigt ofta migrän >:
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - sov xD
3.Vad gjorde du för 30min sen? - Kollade på teve och smsade
4. Vad hände dig 1995? - när 1995 ? - Var bebis eller föddes eller nått beror på när haha!
5. Vem fick dig att skratta senast? -
någon som tjuviringde mig så jag skratta som fan ?
6. Vilken färg är din borste?-
 Rosa ;D
7. Vad köpte du sist? - någon jouce som fins på reklamen den där flaskan för 5 kronor :D
8. Vilken färg har du på din tröja? - Det är en "Tokio Hotel" t-shirt som e olika färger svart röd vit,går blå osv
9. Var förvarar du dina pengar? - Sparbössan om jag sparar eller i plånoken eller på kortet
10. Hur var vädret igår? - KALLT & ÄCKLIGT
11. Vad ser du framemot? -Bring me the horizon konseten den 16 oktober :P
12. Snarkar du?
- jag saknar massor! Gamelmormor vännerna osv
13. Vad är 15? - ett nummer och jag blir 15 om 3 månader och 2 veckor typ
14. Vilken skostorlek har du? - 40-41
15. Vill du klippa dig? - Nej jag vill ha mitt hår längre de ska växa fooooort!
16. Är du över 25? - Men självklart! om 12 år :D
17. Pratar du mycket? - Nja ibland det beror väl på
18. Kollar du på O.C? - när jag inte glömmer det?
19. Har ditt namn ett "x" i det? - klar jag har "ANGELICAX" haha nej de klart jag inte har :D
20. Känner du någon som heter Steve? - naah men jag vet en som heter det =D
21. Hittar du på egna ord? - hmm, nääe ? suger på det
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Svartsjuk, hm ja på folk som har flickvänner/pojkvänner ja eftersom jag längtar att få en...!
23. Vad har du för mobil? - Samsung eftersom en fi*** vill inte lämna tillbaka min sonyericsson >:
24. Vem pratade du senast med i telefon? - Någon som drev med mig förmodligen mikka eller edd eller någon annan..
25. Biter du på naglarna? - Japp -.- men försöker att inte göra det för jag
26. Har du lockigt hår?- HAHA! När jag har mössa på mig kan de hända -.-
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - BRING ME THE HORIZON<3
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Sämsta ? Hur ska jag veta det ?
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Jag har ingen aning jag räknar inte varje ord jag säger ?
30. Vilket ord säger du ofta? - Omg! Liksom typ Jag älskar dig
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon?- Japp -.-
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Alexandra baby
33. Vad borde du göra nu? - läsa min bok xD
34. Har du något smeknamn? - Ankan angiie
35. Sover du mycket? - Nej -.- jag älskar att sova men hinner inte >:
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - hmm i dunno
37. När var du sist ute? - idag, gick till kyrkan och sjöng i kören
38. Har du gråtit idag? - neh men nästan
39. Är du en glad person? - glad? skoja inte. Eller jo ibland när jag blir lycklig någongång då är jag glad
40. Har du roligt nu? - naah .
41. Vad äter du helst?- chocklad xD
42. Vem var du med sist? - Viktoria >:
43. Pratar du i sömnen? - Ingen aning! :o
44. Vem kramade du sist? - världens bästa mamma!
45. Nämn den bästa personen - Hmm de finns många men topp 3 då, Johan palm Alexandra & linnea :D
46. Tycker du om någon just nu? - Nej jag älskar
47. Vill du flytta? - JAAAAAAAAA! jag hatar detta ställe ! >:
48. Hur ofta borstar du tänderna? - ingen komentar! Jag vet inte 3 ggr om dan kanske men de syns inte xD
49. Är du egoist? - Nej absolut inte, eller ajg tycker inte det i alla fall, jag hjälper dom som behöver hjälp före mig själv.
50. Gillar du att bada? - Ja, men de beror på. Inte om de finns snygga killar i närheten som igår..! speciellt i bikini som jag ser jätte fet ut!
51. Skrattar du åt allt? - nä, men mikka får mig att skratta till tråkiga saker xD
52. Vem får dig alltid att skratta? - Mikkan!
53. Gråter du när du tittar på filmer?- Hmm det har hänt en gång, Narnia när Aslan dog jag e djurvän så ja.. Men annars helatiden om de e Animal planet med Djur räddarna i huston eller piadelphia.. >:
54. När grät du senast? - i går natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback