Mitt liv består av allt möjligt.

Jag tänkte skriva lite om mig själv tänkte jag, eller ja jag tror det haha!
Nej men jag tänker skriva lite saker som består av mig ;D


Det är såhär, jag lever för musiken, och musiken betyder verkligen otroligt mycket för mig, och jag har mina favoriter dom som jag verkligen älskar älskar, det är ju då Tokio Hotel och Johan palm. Jag bryr mig inte vad folk tycker och tänker om det, jag gillar dom så thats it! Jag skiter fulständigt i vad anddra tycker om dom, så det behövs inte med nått "USCH TOKIO HOTEL SUGER JU" "JOHAN PALM SUGER & E BÖG"..
Like that, så det är bara onödig tid ni lägger ned på att skriva det!
Så mitt liv består mest om Tokio Hotel och Johan palm, okej inte bara dom massa andra också..
Men Tokio Hotel är ju favoriterna, men det kommer komma fler favoriter..
Jag tänker göra en topp tio lista på olika band som jag lyssnar på som kommer från topp fem till ett. Nu kommer det inte vara Johan Palm eller Tokio Hotel med.
Det kan bli så lite mer i bloggen, men en sak, ni är dåliga på att komentera, komentera snälla ? <3


Topp tio
1: Bring me the horizon
2: Five finger death punch
3: Bullet for my valentine
4: Evanecence 
5: Dead by april
6: With broken wings
7: Parkway dirve
8: Bless the fall
9: Flyleaf
10: Marilyn manson



© ANGELiiCAHH 2009


Kommentarer
Izzy

marilyn manson ska ju vara på första plats >>:

<3

2009-10-12 @ 13:05:43
Angelica

näjje.,

2009-10-12 @ 16:54:56 | http://angeliicahh.blogg.se/
Mathilda

Sv: Har du inte köpt det än? ;) Det är så jäkla bra! :D

2009-10-12 @ 17:45:16 | http://mathilda.blogg.se/
Mathilda

Sv: Okej :) Den är jäkligt bra iaf :D Vad gör du nu ikväll då? :)

2009-10-13 @ 20:02:28 | http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback